سایت اشتراک گذاریکسب درآمد رایگان

کسب درآمد از کس cos tv با ساخت و تماشا ویدیو

کس تی وی cos tv یک پلتفرم غیرمتمرکز اشتراک ویدیو به نام کانتنتوس Contentos است که این پروژه برگرفته از یوتیوب است ولی با این تفاوت که بیشتر درآمد این پلتفرم برای تولید کنندها و کاربران سایت است و روش های کسب درآمد زیادی برای هر دو طرف دارد مثلا شما فقط با تماشا ویدیو و لایک و گذاشتن کامنت و لایک کامنت هم می توانید درآمد دلاری داشته باشید همچنین اگر خودتون هم ویدیو تولید می کنید می توانید از روز اول شروع به کسب درآمد کنید. Contentos با سه پلتفرم رسانه اجتماعی پیشرو – LiveMe، Cheez و PhotoGrid – برای دسترسی به ده‌ها میلیون سازنده و کاربر در سراسر جهان شریک شده است و شما به راحتی بازدید میگیرید.

این پلتفرم تشکیل شده از افراد قوی در این حوزه است، از جمله چارلز فن، موسس و مدیر عامل شرکت MemVerge، Hitters Xu، بنیانگذار Nebulas، Ricky Ray Butler، مدیر عامل شرکت Branded Entertainment Network و Bo Shao، رئیس، Evolve.Foundation که تخصص های متمایز خود را در Contentos مشارکت می دهند.

آموزش ثبت نام در سایت کس cos tv

شما با استفاده از یک ایمیل یا شماره تماس می توانید در این سایت یک اکانت برای خودتان بسازید. برای ثبت نام روی گزینه Sign up یا لینک پایین کلیک کنید.

برای دریافت 500 POP رایگان می توانید از کد: GKYYP استفاده کنید. همچنین می توانید اپلیکیشن کانتنتوس رو از گوگل پلی دانلود کنید.

آموزش ثبت نام در سایت کس cos tv

آموزش بخش A: در این بخش شما باید ایمیل خود را وارد کنید. همچنین می توانید از تیک Receive SMS verification code to sign in to COS.TV استفاده کنید و در این بخش شماره موبایل خودتون رو وارد کنید.

آموزش بخش B: در این بخش هم یک رمز عبور برای اکانت خود وارد کنید.

آموزش بخش C: در این بخش هم برای شما یک ایمیل تایید ارسال می شود که در این بخش باید وارد کنید.

در پایان برای کانال خود یک اسم انتخاب می کنید و ثبت نام و ساخت کانال شما تکمیل می شود. بعد از ثبت نام از بخش Sign in می توانید وارد سایت کاس تی وی شوید.

آموزش آپلود ویدیو در سایت کانتنتوس COS.TV

خب برای آپلود ویدیو از گزینه Upload Video باید استفاده کنید. باید ویدیو خود را از بخش Select a video to upload انتخاب کنید و صبر کنید که روی سایت آپلود شود و بعد از آپلود تنظیمات ویدیو خود را تکمیل کنید.

COS و POP چیست؟

COS ارز رمزپایه‌ای است که توسط اکوسیستم Contentos راه‌اندازی شده است، با ارزش معاملاتی واقعی، COS را می‌توان در سایر Dappها علاوه بر cos.tv استفاده کرد. از سوی دیگر، پاپ کورن (POP)، یک توکن وب سایت cos.tv است که برای تعمیق روابط با کاربران و به حداکثر رساندن مزایای کاربر ایجاد شده است. POP فقط در سایت قابل استفاده است و می توان از آن برای قرعه کشی یا سایر خدمات ویژه استفاده کرد. با این حال، POP غیر قابل انتقال است، و نمی توان آن را به آدرس های زنجیره ای برداشت.

آموزش کسب پاپ POP رایگان

در این سایت روش های زیادی هست که شما می توانید ارز پاپ POP رو رایگان دریافت کنید.

دریافت پاپ کوین رایگان هر روز

شما از بخش تنظیمات وارد بخش Daily rewards و گزینه Sign-in شوید در این قسمت شما هر روز می توانید با حل کد کپچا مقدار مشخصی ارز دیجیتال پاپ دریافت کنید. مثلا روز اول شما POP 50 دریافت می کنید و روز دوم POP 100 و روز هفتم یا توکن پاپ یا اتریوم رایگان دریافت می کنید.

جعبه-پاپ-کورن-رایگان

برای دریافت پاپ کورن رایگان می توانید از منو به بخش Daily rewards و Open treasure chests مراجعه کنید و با باز کردن جعبه پاپ رایگان به دست آورید. همچنین با کلیک کردن روی گزینه Insufficient balance, go to earn COS می توانید به بخش لاتاری برای دریافت ارز دیجیتال کس COS مراجعه کنید.

لاتاری دریافت کس رایگان

خب شما در این بخش می توانید با دادن 100 POP یا 480 POP شانس خود را برای دریافت رایگان ارز دیجیتال کس COS امتحان کنید.

برای دریافت پاپ کورن رایگان شما می توانید به بخش Watch videos مراجعه کنید و ویدیو ها رو تماشا کنید و رایگان ارز دیجیتال پاپ رو دریافت کنید.

کسب درآمد با تماشا ویدیو پاپ

این سایت دارای دسته های مختلفی مانند هوش مصنوعی، ان اف تی، بازی، موزیک است که شما می توانید فقط با تماشا کردن ویدیو ها ارز دیجیتال رایگان به دست آورید.

چگونه کس COS بیشتری دریافت کنیم؟

روش اول: تبدیل شدن به یک خالق برای کسب COS

به عنوان یک خالق، یک ویدیو در COS.TV آپلود کنید. در عرض هفت روز پس از انتشار، هرچه لایک بیشتری دریافت کنید، پاداش های اکولوژیکی بیشتری دریافت خواهید کرد.

با تمام وجود خود ویدیوهای ایجاد کنید، با طرفداران خود تعامل داشته باشید و طرفداران را برای حمایت از شما با ارسال Gifting Votes ترغیب کنید.

روش دوم: خرید COS در صرافی

COS به طور رسمی در صرافی های ارز دیجیتال مانند Binance.com راه اندازی شده است. شما می توانید COS را با استفاده از انواع ارزهای رمزنگاری شده مانند BTC و USDT خریداری کنید.

آموزش برداشت درآمد

آموزش برداشت درآمد

برای برداشت درآمد از این سایت شما نیاز است که به حداقل برداشت برسید و می توانید درآمد های خود را از طریق ارز دیجیتال کس، بیت کوین، اتریوم و دلار تتر برداشت کنید.

نتیجه گیری

COS.TV یک پلتفرم محتوای غیرمتمرکز است که بر روی بلاک چین Contentos اجرا می شود. این پلتفرم به کاربران امکان می دهد تا محتوای خود را به صورت رایگان تولید و توزیع کنند. COS.TV دارای طیف گسترده ای از محتوا از جمله ویدیو، موسیقی، بازی، آموزش و غیره است. کاربران می توانند محتوای مورد علاقه خود را تماشا کنند، به آن امتیاز دهند و با آن تعامل داشته باشند.

COS.TV از یک سیستم پاداش استفاده می کند که به کاربران برای تولید و مصرف محتوا پاداش می دهد. کاربران می توانند از طریق ارز دیجیتال Contentos (COS) پاداش بگیرند.

در کل، COS.TV یک پلتفرم نوآورانه است که پتانسیل کسب درآمد برای کاربران را دارد. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که کسب درآمد از این پلتفرم به تلاش و تعهد نیاز دارد. کاربران باید محتوای با کیفیت تولید کنند و از محتوای دیگران لذت ببرند تا بتوانند از این پلتفرم درآمد کسب کنند.

روش های کسب درآمد مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا