دسته‌بندی نشدهفاست ارز دیجیتال رایگانکسب درآمد رایگان

کوین تی پلای cointiply معتبرترین سایت دریافت بیت کوین رایگان

مانیتورینگ و بررسی سایت کوین تی پلای

کوین تی پلای cointiply یک فاست معتبر بیت کوین bitcoin faucet است که شما می توانید بیت کوین رایگان از این سایت به دست آورید. این سایت یکی از بهترین سایت های کسب درآمد ارز دیجیتال است و تا الان نزدیک 12 میلیون دلار پرداختی داشته است. همچنین می توانید برای کسب درآمد از اپلیکیشن این شرکت استفاده کنید. همچنین در بررسی ها مشخص شده است که این سایت در برابر رقبا خود برای کاربرها درآمد بیشتری در نظر گرفته است و شما با بازی کردن و انجام کارهای کوچک، دیدن تبلیغات، تکمیل نظرسنجی می توانید راحت به درآمد بالای برسید.

آیا می‌خواهید بدون سرمایه‌گذاری و صرف زمان زیاد، بیت کوین رایگان کسب کنید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، سایت Cointiply می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

وضعیت: در حال پرداخت

کوین تی پلای cointiply

سایت کوین تی پلای coin tiply در سال 2018 تاسیس شده است و تا الان روزانه پرداختی داشته است. با استفاده از این آموزش کامل شما می توانید از سایت کوین تی پلی به راحتی ارز دیجیتال بیت کوین، دوج کوین، لایت کوین، دش کوین رایگان کسب کنید.

در سایت cointiply چقدر میشه درآمد کسب کرد؟ دوستان شما در این سایت با کمی فعالیت می توانید حداقل تا 30$ در ماه کسب درآمد اینترنتی کنید. شما با رسیدن به 3$ می توانید درآمد خود را برداشت کنید. حداقل مقداری که می‌توانید از Cointiply برداشت کنید، 30,000 کوین است. این مقدار معادل 0.3 دلار است.

آموزش ثبت نام در سایت cointiply

کار با سایت Cointiply بسیار ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در سایت ثبت نام کنید و شروع به انجام کارهایی کنید که در آن ارائه شده است.

برای ثبت نام در سایت cointiply از لینک پایین استفاده کنید همچنین می توانید از گوگل پلی اپلیکیشن cointiply رو دانلود کنید.

دریافت 1000 کوین رایگان برای ثبت نام get 1000 FREE Coins

بعد از وارد شدن به سایت و اپلیکیشن روی گزینه “Sign Up” برای ثبت نام از منو بالا سایت کلیک کنید.

آموزش ثبت نام در سایت cointiply

بخش A: در این بخش First Name شما باید اسم خود را وارد کنید.

بخش B: در این بخش Email شما باید ایمیل خود را وارد کنید.

بخش C: در این بخش Password یک رمز عبور قوی وارد کنید.

بخش D: در این بخش Confirm Your Password دوباره رمزعبور را وارد کنید.

بعد از تکمیل کردن فیلدها تیک تایید قوانین سایت رو بزنید و روی گزینه Sign Up Now کلیک کنید.

بعد از تایید ایمیل ثبت نام شما کامل می شود و برای ورود به سایت از منو بالا سایت روی گزینه Login کلیک کنید. همچنین اگر رمزعبور خود را فراموش کردید می توانید از بخش Forgot your password اکانت خود را بازیابی کنید.

آموزش کسب درآمد از سایت cointiply

در این سایت کلی بخش برای کسب درآمد هست که یکم کاربر رو برای شروع کسب درآمد گیج کرده است ولی نگران نباشید چون با سایت پولساز شما می توانید به راحتی از این سایت به درآمد برسید.

آموزش کسب درآمد از سایت cointiply

آموزش فاست کوین تی پلای Roll the Faucet

شما در سایت های فاست براساس یک تایمر و شانس خود با حل کردن کد کپچا می توانید به صورت رایگان ارزهای دیجیتال دریافت کنید.

در سایت کوین ای پلای در این بخش شما هر یک ساعت می توانید با زدن رول ROLL بر اساس عدد شانس خود طبق جدول پایین بیت کوین رایگان به دست آورید.

آموزش فاست کوین تی پلای Roll the Faucet

اندازه جایزه‌های شما در سایت Cointiply به میزان فعالیت شما بستگی دارد. اگر در سایت فعال باشید، Cointiplier شما افزایش می‌یابد. Cointiplier نشان می‌دهد که جایزه شما تا چه حد می‌تواند بزرگ شود. مقدار پیش‌فرض Cointiplier 1.5 است، اما اگر کاربری فعال باشید، ممکن است به 2 نیز برسد.

آموزش کسب درآمد از دیدن تبلیغات View PTC Ads

در این بخش شما فقط لازم است که تبلیغات روزانه رو مشاهده کنید و امتیاز رایگان خود را کسب کنید. در کل برای ما ایرانی ها بخش کسب درآمد از دیدن تبلیغات جذاب است و می تونه یک گزینه خوب برای کسب درآمد برای شما باشد.

آموزش کسب درآمد از دیدن تبلیغات View PTC Ads

کسب درآمد از بخش مولتی پلی Play the Multiplier

در این بخش شما مثل سایت فری بیت کوین باید با شرط بندی سود کنید.

آموزش کسب درآمد با بازی کردن Play Games

در این بخش شما فقط با بازی کردن از انواع بازی های آنلاین جذاب می توانید به راحتی کسب درآمد کنید. فقط لازم است که در این بخش بازی کنید و امتیاز جذب کنید. امتیاز این بخش دقیق مشخص نیست ولی شما اگر دوست دارید بازی کنید و مقدار کمی هم درآمد داشته باشید این بخش عالی است.

آموزش کسب درآمد با بازی کردن Play Games

کسب درآمد از بخش زیرمجموعه گیری Refer Users

در این بخش به شما یک لینک زیرمجموعه گذاری می دهد که شما با اشتراک گذاری این لینک بین دوستان خود می توانید تا 25% سود کسب کنید.

کسب درآمد از بخش Offer Walls

بخش Offer Walls سایت Cointiply علاوه بر نظرسنجی، فرصت‌های دیگری برای کسب درآمد نیز ارائه می‌دهد. از جمله این فرصت‌ها می‌توان به دانلود اپلیکیشن، عضویت در سایت‌های دیگر و غیره اشاره کرد. البته قبل از شروع به کار، شرایط هر پیشنهاد را مطالعه کنید تا مطمئن شوید که ارزش صرف وقت دارد یا خیر.

کسب درآمد از بخش Offer Walls

عضویت پریمیوم در سایت Cointiply

عضویت پریمیوم در سایت Cointiply اختیاری است، اما مزایای زیر را ارائه می‌دهد:

عدم نمایش تبلیغات پاپ‌آپ و کنار صفحه
امکان دریافت پاداش وفاداری بدون ورود به سایت برای دو روز
دسترسی سریع‌تر به قابلیت‌های جدید
دریافت جوایز اتفاقی روزانه
پشتیبانی ویژه
با این حال، حتی بدون عضویت پریمیوم نیز می‌توان از سایت Cointiply به خوبی استفاده کرد. همچنین، برای ارتقای عضویت به پریمیوم نیازی به پرداخت مستقیم نیست و می‌توان از درآمد موجود در پلتفرم استفاده کرد.

آموزش برداشت پول از سایت کوین تی پلای

در سایت Cointiply، درآمد شما به شکل سکه یا کوین محاسبه می‌شود. در حساب کاربری خود می‌توانید مقدار کوین‌های خود را مشاهده کنید. ارزش هر کوین به قیمت بیت کوین در آن لحظه بستگی دارد.

برای برداشت بیت کوین‌های خود، می‌توانید از یکی از روش‌های زیر استفاده کنید:

برداشت از طریق حساب FaucetHub: حداقل 30,000 کوین
برداشت به کیف پول Doge: حداقل 50,000 کوین
برداشت به کیف پول بیت کوین: حداقل 50,000 کوین
حداقل مقدار برداشت برای هر روش متفاوت است.

پرداخت بیت کوین‌ها به کیف پول بیت کوین معمولاً در همان روز انجام می‌شود، اما گاهی ممکن است تا چند روز طول بکشد. اگر پرداخت شما هنوز پردازش نشده است، نگران نباشید. پرداخت‌های FaucetHub و Doge معمولاً سریع‌تر انجام می‌شوند.

سایت Cointiply یک گزینه مناسب برای افرادی است که می‌خواهند به صورت رایگان بیت کوین کسب کنند. این سایت ساده و کاربرپسند است و به کاربران خود امکان می‌دهد در هر کجا که هستند، بیت کوین رایگان کسب کنند.

روش های کسب درآمد مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا