سایت پراپ تریدینگسرمایه گذاری

فاندد نکست FundedNext بهترین پراپ برای تامین سرمایه اولیه ترید

بررسی و آموزش فاندد نکست FundedNext

فاندد نکست FundedNext یک شرکت پراپ فرم یا پراپ فاندینگ و معتبر خارجی است که با ایرانی ها مشکلی ندارد و شما به عنوان یک ایرانی می توانید شروع به کسب درآمد و دریافت سرمایه اولیه تا $200,000 رو با یک آزمون ساده به دست آورید. با سایت پولساز برای آموزش ثبت نام و مراحل دریافت سرمایه رایگان برای ترید از سایت فاندد نکست FundedNext همراه باشید.

وضعیت: معتبر

فاندد نکست چیست؟

یکی از چالش های مهم برای تریدرها این است که سرمایه کافی برای ترید کردن ندارد ولی نباید نگران باشند زیرا شرکت های تامین سرمایه معامله گران به نام های پراپی برای پراپ تریدینگ ایجاد شدن و تریدرها با طی کردن مراحلی می توانند سرمایه اولیه برای ترید رو کسب کنند.

دفتر مرکزی پلتفرم فاندد نکست در دبی است که یکی از بزرگ ترین پراپ فرم های جهانی است. موسس این پلتفرم آقای با نام عبدالله جید Abdullah Jayed است. این شرکت در تاریخ ۱۸ مارس ۲۰۲۲ تاسیس شده است.

برای استخدام در شرکت پراپی شما باید از قبل ترید رو به صورت حرفه ای یاد گرفته باشید تا بتوانید در چالش ها شرکت کنید و اکانت های رو که به دست می آورید رو نباید با ضرر کردن از دست بدهید. برای شرکت فاندد نکست Funded Next بهتر است که با ترید در بازار فارکس آشنا باشید تا بتوانید سریع تر اکانت خود را رشد بدهید.

شرکت فاندد نکست دو تا اکانت دارد که شما اول باید با اکانت دمو ترید کنید تا بتوانید شرایط استخدام و دریافت اکانت واقعی رو داشته باشید. ورود به این شرکت رایگان نیست و شما برای شرکت در آزمون و دریافت اکانت دمو هم باید یک مبلغی رو پرداخت کنید. ولی یک بخش چالش دارد که می توانید به صورت رایگان اکانت دمو دریافت کنید همچنین این چالش ها جوایز نقدر هم دارد که حدود 7000$ دلار جایزه نقد است که می توانید برداشت کنید. و اگر نفر اول شوید به شما یک اکانت 300 هزار دلاری هم می دهند.

ویژگی های برتر پراپ فرم FundedNext

حساب های ارائه شده برای معامله گران با هر سبک معاملاتی مناسب هستند. اسپرد آنها بسیار پایین است و کمیسیون معاملات در جفت ارزها 3 دلار و در شاخص ها صفر است. همچنین می توان حساب های بدون سواپ را انتخاب کرد که برای معامله گرانی که از سواپ استفاده نمی کنند مناسب است.

میزان تقسیم سود بالا: FundedNext به تریدرها ۸۰ تا ۹۰ درصد از سود معاملات خود را می دهد. این در حالی است که سرمایه گذاران شخصی در بهترین حالت تقسیم سود ۵۰ درصدی را ارائه می دهند. این بدان معناست که تریدرها در FundedNext می توانند سود بیشتری از معاملات خود کسب کنند.

حجم سرمایه زیاد: FundedNext سرمایه گذاری از ۵ تا ۲۰۰ هزار دلار را برای تریدرها فراهم می کند. این در حالی است که سرمایه گذاران شخصی و یا حساب های شخصی تریدرها به زحمت به ۱۰ هزار دلار می رسد. این بدان معناست که تریدرها در FundedNext می توانند با حجم معاملات بیشتری فعالیت کنند و فرصت های بیشتری برای کسب سود داشته باشند.

جبران ضرر ۱۰۰ درصدی: FundedNext در صورت زیان معاملات، هیچ ضرری متوجه تریدر نمی کند. این در حالی است که در حساب های شخصی ضررها تماما متوجه تریدر است و در حالت سرمایه گذاری شخصی نیز، بنا به قرارداد از ۳۰ تا ۷۰ درصد جبران ضرر به عهده تریدر است. این بدان معناست که تریدرها در FundedNext می توانند با خیال راحت تر معامله کنند و نگران ضررهای احتمالی نباشند.

روابط ساده تر: FundedNext روابط پیچیده ای با تریدرها ندارد. سرمایه گذاران شخصی ممکن است تریدر را مجبور به حضور در محل کار برای ساعاتی مشخص کنند و یا در ازای تحویل حساب به تریدر از او سند و یا سفته ضمانت دریافت کنند. این در حالی است که FundedNext این نوع روابط پیچیده را ندارد. این بدان معناست که تریدرها در FundedNext می توانند با آزادی بیشتری فعالیت کنند.

در مجموع، FundedNext یک پلتفرم پراپ تریدینگ با مزایای برجسته است. این پلتفرم به تریدرها این امکان را می دهد تا با سرمایه گذاری شرکت، از فرصت های معاملاتی بیشتری بهره مند شوند.

آموزش ثبت نام در پراپ فاندد نکست FundedNext

خب برای ثبت نام از لینک پایین برای ورود به وب سایت رسمی فاندد نکست استفاده کنید زیرا ما نماینده این سایت پراپ در ایران هستیم و 5% تخفیف برای شروع می تونید دریافت کنید.

خب برای ثبت نام روی گزینه Register یا Free Dashboard Tour کلیک کنید و فیلدهای مورد نظر رو کامل کنید.

آموزش ثبت نام در پراپ فاندد نکست FundedNext

آموزش بخش A: در این بخش First Name شما باید نام خود را وارد کنید.

آموزش بخش B: در این بخش Last Name شما باید نام خانوادگی خود را وارد کنید.

آموزش بخش C: در این بخش ایمیل E-Mail خود را وارد کنید.

آموزش بخش D: در این بخش Country باید کشور خود را وارد کنید (توجه داشته باشید که کشور ایران در لیست هست و توسط این پراپ تحریم نشدیدم).

آموزش بخش E: در این قسمت Password هم باید یک رمز عبور برای اکانت خود وارد کنید

آموزش بخش F: در این قسمت Confirm Password هم باید دوباره رمز عبور خود را وارد کنید.

آموزش بخش G: در این بخش هم باید قوانین این سایت پراپ فرم رو قبول کنید.

در پایان بعد از پر کردن فیلدهای بالا روی گزینه Register کلیک کنید تا برای شما یک ایمیل شامل کد تایید ورود ارسال شود. کد تایید رو وارد کنید و وارد اکانت پراپ رایگان خود شوید.

برای ورود به اکانت فانددنکست شما می توانید از بخش Login در منو بالا سایت با وارد کردن ایمیل E-Mail و رمز عبور Password خود وارد حساب شوید.

همچنین اگر رمز عبور خود را فراموش کردید نگران نباشید چون شما از بخش Forgot Password می توانید با وارد کردن ایمیل اکانت خود را بازیابی کنید.

آموزش نحوه خرید پلن در فانددنکست

خب برای خرید پلن برای دریافت اکانت واقعی شما باید از بخش پلن معاملاتی در صفحه اصلی یا از بخش داشبورد اکانت خود روی گزینه Create New Account کلیک کنید.

آموزش نحوه خرید پلن در فانددنکست

پس از خرید اکانت پراپ، شما اطلاعات ورود و لینک دانلود نرم افزارها را دریافت خواهید کرد. همچنین، می توانید این اطلاعات را در اکانت کاربری خود مشاهده کنید.

چالش‌های تامین سرمایه پراپ فرم FundedNext

برای اینکه شرکت‌های تامین سرمایه (Prop Firms) به تریدرها سرمایه بدهند، ابتدا باید مطمئن شوند که تریدرها صلاحیت این کار را دارند. آنها برای این کار، چالش‌هایی را طراحی می‌کنند که تریدرها باید از آن عبور کنند.

فاندیدنکست FundedNext سه چالش اصلی برای تامین سرمایه ارائه می‌دهد:

چالش استلار (Stellar Challenge)
چالش ارزشیابی (Evaluation Challenge)
چالش اکسپرس (Express Challenge)
چالش استلار

چالش استلار خود به دو نوع یک مرحله‌ای و دو مرحله‌ای تقسیم می‌شود.

چالش استلار یک مرحله‌ای

در این چالش، تریدرها باید با استفاده از حساب دمو، معاملات واقعی انجام دهند و عملکرد آنها بررسی می‌شود. اگر عملکرد تریدرها در حد قابل قبول باشد، به آنها حساب تامین سرمایه داده می‌شود.

چالش استلار دو مرحله‌ای

در این چالش، تریدرها ابتدا باید یک آزمون آنلاین را با موفقیت پشت سر بگذارند. این آزمون شامل سوالاتی در مورد مفاهیم معاملاتی، روانشناسی معاملات و مدیریت ریسک است. در مرحله دوم، تریدرها باید با استفاده از حساب دمو، معاملات واقعی انجام دهند و عملکرد آنها بررسی می‌شود. اگر عملکرد تریدرها در هر دو مرحله قابل قبول باشد، به آنها حساب تامین سرمایه داده می‌شود.

آیا هزینه ثبت نام خود را در مدل Stellar پس خواهید گرفت؟Refund بله، هنگامی که حساب واقعی خود را دریافت کردید، هزینه ثبت نام خود را نیز با اولین برداشت پس خواهید گرفت، اما این همه ماجرا نیست. حتی اگر در ریل 1 دالر سود کنید در حالی که سایر شرکتهای پراپ فقط هزینه ثبت نام را پس میدهند، این پراپ به شما 15 درصد سود از فازهای 1 و 2 میدهد که پس از کسب 5 درصد سود در حساب واقعی خود، قابل برداشت است 15 درصد از 10 درصد فاز یک و 5 درصد فاز دو، سود بیشتر محاسبه نخواهد شد.

چالش ارزشیابی

این چالش برای تریدرها باتجربه‌ای طراحی شده است که دارای سوابق معاملاتی موفق هستند. تریدرها برای شرکت در این چالش، باید سوابق معاملاتی خود را به FundedNext ارسال کنند. پس از بررسی سوابق، در صورت موفقیت، به آنها حساب تامین سرمایه داده می‌شود.

چالش اکسپرس

این چالش نیز برای تریدرها باتجربه‌ای طراحی شده است که دارای سوابق معاملاتی بسیار موفق هستند. تریدرها برای شرکت در این چالش، باید سوابق معاملاتی خود را به FundedNext ارسال کنند. پس از بررسی سوابق، در صورت موفقیت، به آنها حساب تامین سرمایه با حجم سرمایه بالاتر داده می‌شود.

پلن هاEvaluationExpressStellar
  ConsistencyNon-Consistencyقدم اولقدم دوم
فاز چالش21112
اشتراک سود فاز چالش15%15%15%15%15%
هدف سودP1:10%, P2:5%25%25%10%P1: 8%, P2: 5%
حداکثر ضرر روزانه5%5%5%3%5%
حداکثر ضرر کلی10%10%10%6%10%
نوع DrawdownBalance BasedBalance BasedBalance BasedBalance BasedBalance Based
محدودیت زمانیP1: 4 weeks P2: 8 weeksNo Time LimitNo Time LimitNo Time LimitNo Time Limit
حداقل روز معامله5101055
کمیسیون3$/Per Lot3$/Per Lot3$/Per Lot3$/Per Lot3$/Per Lot
تقسیم سود تا90%90%90%90%90%
اهرم معاملاتی1:1001:1001:1001:301:100
تجارت اخبارداردنداردندارددارددارد
برگزاری آخر هفتهداردندارددارددارددارد
مشاوران متخصصدارددارددارددارددارد
کپی تریددارددارددارددارددارد
کد تخفیف10%20%20%10%10%
قانون سازگارینداردداردنداردنداردندارد
پرداخت اولماهانهماهانهماهانههفتگیماهانه
پرداخت‌های بعدیهفتگیماهانهماهانههفتگیهفتگی
جدول پلن ها

انتخاب چالش مناسب

انتخاب چالش مناسب به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

تجربه معاملاتی: تریدرها باتجربه تر می‌توانند در چالش‌های ارزشیابی یا اکسپرس شرکت کنند.
سوابق معاملاتی: تریدرها با سوابق معاملاتی موفق می‌توانند در چالش‌های ارزشیابی یا اکسپرس شرکت کنند.
حجم سرمایه مورد نیاز: تریدرها با حجم سرمایه مورد نیاز بالاتر می‌توانند در چالش اکسپرس شرکت کنند.

FundedNext سه چالش اصلی برای تامین سرمایه ارائه می‌دهد که هر کدام ویژگی‌ها و مزایای خاص خود را دارند. تریدرها می‌توانند با توجه به شرایط خود، چالش مناسب را انتخاب کنند.

نحوه برداشت از فاندد نکست

برای برداشت از حساب پراپ فاندد نکست، باید سود لازم را کسب کنید. سپس، می‌توانید از یکی از روش‌های پرفکت مانی، USDT، USDC، انتقال بانکی یا Wise برای برداشت سود خود استفاده کنید. درخواست برداشت شما ظرف 24 تا 48 ساعت بررسی و واریز خواهد شد.

مانیتورینگ پراپ و بررسی اعتبار فاندد نکست

اعتبار فاندد نکست: فاندد نکست یک شرکت پراپ تریدینگ است که مانند بروکرها دارای رگوله معتبر نیست. بنابراین، نمی‌توان به طور قطع در مورد اعتبار آن نظر داد.

با این حال، بررسی‌های انجام شده توسط تریدرها نشان می‌دهد که فاندد نکست یک شرکت معتبر است که به تریدرها خدمات خوبی ارائه می‌دهد. تریدرها زیادی از این شرکت استفاده کرده‌اند و از آن راضی هستند. همچنین، فاندد نکست به ایرانیان خدمات می‌دهد.

در مورد استخدام و ترید برای شرکت‌های پراپ تریدینگ، بهتر است در چند شرکت عضو شوید و حداقل برای سه مورد از آنها ترید کنید. همچنین، زمانی که موجودی اکانت شما با سودهایی که کسب کرده‌اید افزایش پیدا کند، مقداری از سود خود را برداشت کرده و در حساب شخصی خودتان واریز کنید. با این روش، خیالتان از بسته شدن حساب شرکت‌ها و سایر موارد راحت خواهد بود و با خیال راحت‌تری می‌توانید برای این شرکت‌ها ترید کرده و سود کنید.

کلاهبرداری بودن فاندد نکست: خیر، فاندد نکست یک شرکت کلاهبرداری نیست. در حال حاضر، تریدرهای زیادی از این شرکت استفاده می‌کنند و تا کنون هیچ شکایتی از مشتریان مبنی بر عدم پرداخت سود از طرف فاندد نکست و یا بسته شدن اکانت تریدرها گزارش نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا