بازی کریپتوییکسب درآمد رایگان

نات کوین Notcoin رایگان تلگرام

نات کوین Notcoin یک بازی با سکه و ارز دیجیتال رایگان است. که محبوبیت این بازی به خاطر این است که توسط تلگرام و رمز ارز ترون حمایت شده است. اگر به فکر پولدار شدن از شت کوین ها و ایردراپ ها هستید این یک پروژه عالی است که می توانید به رایگان سکه رایگان به دست آورید.

وضعیت: در حال پرداخت

این پروژه با نام «Notcoin» شناخته می‌شود و بر بستر شبکه بلاکچینی «تون» (Ton) فعالیت می‌کند. Notcoin یک ارز دیجیتال رایگان است که به‌صورت محدود عرضه می‌شود.

برخی از کانال‌های تلگرامی این پروژه را به تلگرام نسبت می‌دهند، اما تحقیقات نشان می‌دهد که این پروژه متعلق به شرکت «نیشن» (Notion) است که یک نرم‌افزار مدیریت پروژه است.

با این حال، تلگرام نیز با این پروژه همکاری کرده است. در بازی Notcoin، وظایفی وجود دارد که با انجام آنها می‌توانید سکه رایگان دریافت کنید. به‌عنوان مثال، اگر حساب تلگرام شما پرمیوم باشد، سکه بیشتری دریافت خواهید کرد.

با توجه به همکاری تلگرام با پروژه Notcoin، این پروژه پتانسیل تبدیل شدن به یک ارز دیجیتال محبوب را دارد. قیمت Notcoin در حال حاضر بسیار پایین است و ممکن است در آینده ارزش آن افزایش یابد.

این ارز دیجیتال در حال حاضر در هیچ کدام از صرافی‌های ارز دیجیتال خرید و فروش نمی‌شود و برنامه توسعه‌دهندگان آن برای شکل عرضه این توکن در محیطی خارج از بازی، هنوز مشخص نیست. با وجود این، از آنجایی که صرافی‌های بزرگ به‌نوعی از این بازی حمایت کرده‌اند، احتمال لیست‌شدن آن در پلتفرم‌های معاملاتی نام‌آشنا در صورت قطعی‌شدن عرضه توکن روی بلاکچین تون وجود دارد.

قیمت نات کوین نیز در حال حاضر مشخص نیست، زیرا این ارز دیجیتال هنوز در بازارهای ارز دیجیتال قابل خرید و فروش نیست. با این حال، با توجه به محبوبیت بازی نات کوین و حمایت صرافی‌های بزرگ از آن، می‌توان انتظار داشت که در آینده قیمت این ارز دیجیتال افزایش یابد.

آموزش دریافت نات کوین Notcoin رایگان

برای استخراج و دریافت رایگان نات کوین Notcoin شما باید وارد ربات تلگرامی شوید و با اجرا شدن بازی روی صفحه نمایش گوشی خود ضربه بزنید.

از طریق دکمه بالا ربات رو استارت کنید. یا وارد ربات @notcoin_bot شوید

https://t.me/notcoin_bot?start=r_573790_4771255

آموزش بازی نات کوین Notcoin

ربات تلگرامی نات کوین یک بازی است که در آن کاربران با لمس صفحه، نات کوین کسب می‌کنند. این نات کوین‌ها را می‌توان برای خرید آیتم‌های ویژه، ساخت تیم، دعوت از دوستان و انجام تسک‌ها استفاده کرد.

با انجام تسک‌ها، کاربران امتیاز کسب می‌کنند و سطح آن‌ها افزایش می‌یابد. سطح کاربر تعیین‌کننده رتبه او در بازی است.

میزان نات کوین موجودی کاربر در صفحه اصلی ربات، مزیت خاصی ندارد و تنها کاربرد آن برای خرید آیتم‌ها است. امتیاز کاربر، که نشان‌دهنده تعداد نات کوین‌های ماین‌شده از ابتدا است، مزیت بیشتری دارد و با خرج‌کردن نات کوین‌ها برای خرید آیتم‌ها کاهش نمی‌یابد.

🔋 حد انرژی – حداکثر ظرفیت انرژی شما را افزایش می دهد. (Energy Limit)
⚡️ تقویت کننده سرعت – نرخ بازیابی انرژی را افزایش می دهد. (speed Booster)
‏👆ضربه چندگانه – استخراج سکه را با یک ضربه افزایش می دهد. (Multitap)
🤖 ربات ضربه‌ای خودکار – هنگام انجام کارهای دیگر یا خواب، سکه‌ها را استخراج می‌کند. (Auto-tap bot)

🚀 موشک — موشکی را پرتاب می کند ( Rockets )
⚡ انرژی کامل — انرژی را دوباره پر می کند ( Full energy )
💰 سکه های رایگان — سکه های رایگان می دهد ( Free coins )

روش های کسب درآمد مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا